5 Tips Pantas Untuk kaki Berkesan Kulat Remedy

5 Tips Pantas Untuk kaki Berkesan Kulat Remedy

Semakan realiti dalam ubat kulat kaki adalah bahawa penyembuhan tidak berlaku dalam sekelip mata. Kuku mesti mengatasi bahagian yang dijangkiti sepenuhnya; jika tidak ada kemungkinan bahawa ia mungkin kembali. Itulah sebab mengapa tempoh kulat kaki ubat itu rawatan adalah antara tiga hingga enam bulan. Berikut adalah lima tips cepat untuk mengikuti yang perlu memastikan bahawa jangkitan kulat dihapuskan secepat mungkin dan tidak pernah kembali.

Menjaga anda kaki kering sepanjang masa. Untuk peluh berat kaki, membawa sarung kaki tambahan dan memakai sarung kaki yang mengekalkan kelembapan yang jauh. Mengehadkan hubungan kulat dengan kelembapan akan membuat kaki kuku kulat ubat anda memohon untuk kerja kuku yang dijangkiti lebih baik sepanjang hari.
Mendedahkan kaki anda kepada cahaya matahari dan udara segar. Kulat tidak suka matahari dan udara segar, mendedahkan mereka kepada had cahaya keupayaan mereka untuk berkembang. Pada hari-hari percuma atau selepas sandal pakaian kerja atau flip flop yang mendedahkan kuku kaki. Menyimpan kasut di tempat-tempat kering, sejuk dan pengudaraan yang baik. Selain daripada kaki, kasut juga boleh menjadi pembawa yang kulat.
Menggunakan fail kuku, memendekkan panjang dan nipis beberapa kuku tebal untuk membolehkan topikal kaki kulat ubat untuk menembusi dan mendapatkan untuk kulat.
Gunakan ubat kulat kaki semula jadi dengan minyak pati. Pokok teh, cengkih, serai dan lavender merupakan beberapa minyak yang terkenal dengan kualiti anti-kulat dan ada manfaat lain dari minyak pati seperti kulit dan penyaman kuku dan pemeliharaan; antioksidan yang menghapuskan radikal bebas atau toksin daripada kulat; dan ciri-ciri antibakteria yang menghalang komplikasi lain.
Elakkan daripada menggunakan manicure atau pedicure kit, salun kuku orang baru dan melindungi kaki ketika berjalan di kolam renang awam, mandi, bilik persalinan dan bilik-bilik gelap dan lembap.
Mereka itulah 5 tips cepat tetapi jelas terdapat banyak lagi perkara yang anda perlu tahu dan bimbang dengan. Kaedah rawatan yang sebenar anda pilih boleh membuat kesan yang besar kepada berapa lama anda menderita dengan penyakit ini menjengkelkan. Saya boleh memberitahu anda tangan pertama yang anda perlu untuk memilih rawatan kulat kuku yang mudah untuk mengikuti atau anda akan pergi melalui beberapa kaedah sebelum akhirnya mencari dan menggunakan ibu jari kaki ubat kulat yang mudah dan cukup cepat untuk anda untuk berpegang kepada sehingga kulat hilang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar