Oh My Sakit belakang - Minyak Essential Boleh Bantu

Oh My Sakit belakang - Minyak Essential Boleh Bantu

Sakit belakang seolah-olah menjadi aduan biasa pada manusia tetapi minyak pati pasti boleh menjadi "pasukan penyelamat." Sebahagian daripada masalahnya ialah hakikat bahawa kita berjalan tegak di atas dua kaki dan tidak empat. Jika anda melihat pembinaan tulang belakang, beberapa kawasan yang lemah menjadi agak jelas. Kami mempunyai beberapa keluk yang boleh pergi daripada penjajaran menghasilkan belakang yang lemah dan kesakitan. Saraf boleh mencubit atau jengkel, mobiliti boleh terjejas, ligamen, tendon dan otot boleh diregangkan atau tegang, atau hanya bahagian boleh merosot dengan berikutnya keradangan dan kesakitan. Menurut sesetengah anggaran, kira-kira 80 peratus rakyat Amerika akan mengalami sakit pinggang sekurang-kurangnya sekali dalam hidup mereka. Sebilangan kecil akan membangunkan gangguan tulang belakang kronik atau degeneratif yang boleh melumpuhkan.

Bagaimana Adakah Perubatan Barat Merawat akut dan kronik Stress?

Anda sudah tahu permohonan gerudi rehat, haba atau sejuk bergantung kepada sama ada terdapat keradangan, ubat tahan sakit, perehat otot dan berehat dan selebihnya lagi sebelum terapi fizikal, senaman regangan, dan kehilangan berat badan. Apabila semua yang lain gagal kadang-kadang pembedahan adalah satu-satunya jawapan.

Adakah terdapat cara semula jadi untuk mendapatkan kembali pada kaki anda lebih cepat atau Mencegah Little Sakit Belakang daripada menjadi Sakit Belakang Kronik?

Minyak pati adalah ubat-ubatan semula jadi. Banyak minyak boleh berkhidmat untuk menyahtoksik, berehat, dan mengurangkan bengkak di tisu otot. Otot A bertindak balas kepada rasa sakit dengan penguncupan refleks. Ini menyebabkan aliran darah ke kawasan yang akan terhalang. Kurang oksigen dan glukosa dan penurunan dalam peredaran bermaksud penyingkiran toksin dan bahan buangan diperlahankan. Keradangan, kesakitan otot dan kesakitan adalah keputusan.

Minyak pati boleh membantu penghidap sakit kronik dengan meningkatkan tahap endorfin dan enkephalins melalui merangsang pituitari dan Thalamus di dalam otak. Sesetengah minyak pati yang dikenali sebagai "euphoric" atau "aphrodisiac" dan boleh menghasilkan rasa kesejahteraan. Cuba clary bijaksana, melati, nilam dan ylang ylang yang merangsang pituitari untuk merembeskan endorfin neurochemical atau menggunakan clary bijaksana, melati, limau gedang atau meningkat yang merangsang Thalamus untuk menghasilkan enkephalins. Ini sudah tentu adalah "rasa hormon baik" bahawa badan kita secara semulajadi menghasilkan.

Topically anda boleh memohon minyak seperti selasih, marjoram, lavender, khusus untuk otot. Lainnya mungkin buah pala, lada hitam, merapikan, Roman Chamomile, wintergreen, rosemary atau pudina. Fir balsem, elemi dan Palo Santo adalah minyak yang sangat anti-radang. Untuk sciatica anda boleh cuba minyak seperti helichrysum, pudina, buah pala, thyme, merapikan, wintergreen, selasih, rosemary, cengkih atau tarragon. Saya akan mencairkan minyak ini 50-50 dan memohon 6-10 jatuh pada lokasi yang diperlukan untuk melegakan kesakitan dan keradangan. Anda mungkin mendapati bahawa minyak ini akan membawa anda kembali pada kaki anda lebih cepat dan dengan kurang dadah dalam sistem anda. Penyembuhan secara semulajadi adalah jauh lebih baik daripada meletakkan bahan kimia di dalam badan anda yang boleh mempunyai kesan sampingan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar