Menjadi lebih tinggi Melalui Regangan - Bagaimana Keuntungan Tinggi Cepat

Menjadi lebih tinggi Melalui Regangan - Bagaimana Keuntungan Tinggi Cepat

Jika anda adalah lebih pendek daripada orang lain anda akan mahu untuk mencari cara-cara untuk mendapatkan ketinggian dan menjadi lebih tinggi masalah bagi kebanyakan orang adalah mereka tidak tahu di mana untuk memulakan, atau apa yang perlu dilakukan. Terdapat beberapa senaman mudah yang akan membantu anda dalam perjalanan anda.

Nombor satu senaman yang terbaik ialah senaman gantung. Latihan dengan sendirinya boleh membantu anda mendapatkan satu inci ketinggian hampir serta-merta. Cara orang biasanya melakukan ini adalah di gimnasium atau dengan bar tarik ke atas. Jika anda tidak mempunyai akses kepada satu atau tidak tergolong dalam gimnasium anda boleh menggunakan bingkai pintu, apa-apa akan lakukan.

Hanya menggunakan imaginasi anda. Hang dengan senjata anda daripada apa sahaja yang anda gunakan untuk beberapa minit. Kemudian berehat dan melakukannya sekali lagi beberapa kali lagi. Latihan ini adalah baik untuk membantu anda untuk membetulkan postur yang tidak baik. Ia berfungsi dengan meregangkan belakang anda. Jika anda menghabiskan sepanjang hari duduk di kerusi atau memandu kereta anda akan segera merasa dan melihat perbezaan selepas melakukannya.

Terdapat banyak latihan lain yang anda boleh lakukan untuk membantu anda membetulkan postur anda dan untuk membantu anda mendapatkan inci tinggi. Selain daripada latihan terdapat dua perkara lain yang anda perlukan untuk berkembang. Makanan dan tidur.

Dengan makan makanan yang betul badan anda akan pam keluar bukan sahaja hormon pertumbuhan manusia, yang adalah penting untuk pertumbuhan tetapi peningkatan dalam ketinggian juga. Pastikan anda makan banyak sayur-sayuran dan buah-buahan dan makanan berasaskan kalsium seperti yogurt, keju dan susu. Jika anda tidak makan dengan betul, anda tidak akan berkembang dengan baik.

badan anda tumbuh di spurts dan apabila ia berkembang jika ia tidak mendapat makanan yang betul anda tidak akan berkembang sebanyak yang anda boleh. Walaupun kita berada di subjek makanan dan kesihatan ada satu perkara penting yang anda perlu ingat.

Apa-apa sahaja yang mengganggu pertumbuhan anda atau metabolisme anda harus dielakkan dan ini adalah mengapa anda perlu mengelakkan merokok dan minum alkohol jika anda mahu untuk mendapatkan ketinggian.

Bahagian akhir penyelesaian untuk berkembang adalah untuk tidur dengan betul. Jika anda tidak tidur yang mencukupi, anda tidak akan berkembang. Ini adalah kali sahaja hari badan anda boleh berehat dan berkembang.

Jika anda sedang mencari cara untuk menjadi lebih tinggi dengan regangan menggunakan latihan yang betul akan meletakkan anda di atas jalan untuk mendapat inci tinggi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar