Yang paling mudah Kulat kuku jari kaki Pemulihan - Jangan Dapatkan Stuck Dengan Flop

Yang paling mudah Kulat kuku jari kaki Pemulihan - Jangan Dapatkan Stuck Dengan Flop

Hidup dengan kulat kuku jari kaki adalah sakit dan kadang-kadang benar-benar menyakitkan. Mencari ubat kulat kuku jari kaki yang terbukti untuk bekerja bukan tugas yang paling mudah untuk mencapai. Mencari internet untuk rawatan kulat kuku jari kaki itu sendiri boleh menjadi satu usaha yang amat sangat. Siapa sangka begitu banyak produk memegang rumah boleh menyembuhkannya. Adalah sukar untuk mempercayai bahawa tidak terdapat banyak produk yang direka khusus untuk hanya menyembuhkan kulat kuku.

Ubat-ubatan preskripsi boleh menyebabkan kerosakan hati, jadi yang memerintah mereka untuk saya. Saya tidak mengambil risiko meletakkan sesuatu dalam badan saya yang boleh menyebabkan masalah hati, baik melainkan jika ia dibuat dengan barli dan hop ... Bilangan ubat kulat kuku jari kaki lain yang dicadangkan, seperti Listerine, Cuka, Apple Cider Vinegar, dan Saya juga mendapati "ubat rumah" mencadangkan anda mengumpul air kencing anda dan rendam kuku dijangkiti anda dalam itu. Ya, saya tidak fikir saya akan membuang air kecil dalam mangkuk untuk rendam kaki saya. Hanya kerana beberapa produk ini mungkin sudah sekitar rumah anda tidak bermakna rawatan kulat kuku jari kaki dengan menggunakan produk-produk ini akan mudah. Selalunya anda perlu rendam kaki atau kuku anda selama 15 hingga 20 minit.

Secara peribadi, saya lebih suka mencari penyelesaian semula jadi yang menggunakan ejen anti-kulat semulajadi dan juga menggalakkan kuku yang sihat dan bukannya bahan kimia. Terdapat produk yang baik yang anda boleh berus pada kuku anda pasangan kali sehari dan dalam beberapa bulan ia akan menyembuhkan kulat, ubat-ubatan ini adalah masa yang paling mudah dan paling lama. Ia adalah menjengkelkan bahawa kulat kuku tidak seperti sakit tekak atau sejuk di mana ia hanya akan berjalan ia tentu dalam beberapa hari atau seminggu. Jika anda ingin menghilangkan kulat kuku anda, anda perlu dikhususkan untuk jangka panjang, benar-benar ia boleh mengambil masa 4 - 6 bulan, ingatlah bahawa dalam fikiran jika anda mempertimbangkan untuk merendam kaki anda dalam semangkuk pee beberapa kali hari sehingga ia hilang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar