An Heartburn Relief Berkesan

An Heartburn Relief Berkesan

Kita semua mengalami pedih hulu hati dari semasa ke semasa supaya kita perlu baik rawatan melegakan pedih hulu hati a. Saya cenderung untuk mendapatkan pedih ulu hati apabila saya makan terlalu banyak atau terlalu cepat. Cara utama untuk menghilangkan pedih ulu hati adalah untuk mengelakkan makanan yang menyebabkan masalah di tempat pertama, duh! Saya mengunyah gula-gula getah selepas makan kerana ia akan membantu perut asid berehat. Juga, jangan duduk berbaring selepas makan enak kerana itu hanya akan berbuat lebih banyak mudarat. Ia adalah baik untuk berehat selepas makan yang memuaskan walaupun.

Walaupun ia mungkin tidak kelihatan seperti rokok masalah besar meningkatkan peluang anda untuk membakar hati jadi jika anda mempunyai rokok selepas makan jangan tunggu sehingga selepas "hubungan intim" untuk berbuat demikian. Daripada merokok minum air yang banyak. Jika air tidak cawan teh minuman teh sebenar, mana-mana teh herba akan lakukan. Jika teh bukan kegemaran anda cuba jus sayur-sayuran mentah sebaliknya. Akar elm yang licin dengan madu membuat rawatan anti-pedih ulu hati yang besar tetapi ia tidak sangat biasa tetapi ia berfungsi dengan baik.

Tip lain sedang menunggu untuk makan, adakah anda makan hidangan kecil pada waktu siang atau satu hidangan besar pada akhir? Baik yang bergantung kepada gaya hidup anda tetapi makan hidangan yang besar sekaligus tidak baik untuk anda dan akan meningkatkan peluang anda untuk pedih ulu hati. Melegakan pedih ulu hati boleh dirawat dengan ubat-ubatan rumah yang efektif, mudah untuk mengambil supaya tidak mengalami dengannya lagi, mengapa menderita apabila anda tidak perlu?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar