Menyembuhkan Untuk Berpeluh berlebihan - Adakah Pembedahan Way to Go?

Menyembuhkan Untuk Berpeluh berlebihan - Adakah Pembedahan Way to Go?

Seperti mana-mana masalah atau penyakit, terdapat banyak ubat untuk peluh berlebihan. Yang penting adalah untuk mengetahui yang mana satu sesuai dengan anda yang terbaik. Banyak rawatan yang ada di luar sana boleh menjanjikan hasil yang hebat, tetapi pada hakikatnya mereka tidak lain hanyalah membuang masa dan wang. Kemudian ada orang lain yang terbukti berjaya. Tetapi adakah mereka semestinya cara yang betul untuk pergi?

Mendapatkan pembedahan seolah-olah menjadi sangat popular hari ini, sama ada anda mahu untuk membentuk semula muka anda, meningkatkan saiz pangkuan anda atau menukar apa-apa ciri fizikal yang lain untuk tujuan kecantikan. Tetapi pembedahan juga boleh menjadi tidak dapat dielakkan apabila ia datang untuk mengekalkan kesihatan dan menghapuskan keadaan perubatan tertentu.

"Jadi saya tidak boleh hanya berhenti mencari penyelesaian alternatif dan menempah diri saya janji temu? '

Saya sangat menyarankan anda melihat ke dalam setiap pilihan lain sebelum berfikir tentang mempunyai pembedahan. Pastikan anda memahami risiko dan kesan sampingan seperti ini pembedahan. Walaupun komplikasi ini jarang berlaku, anda tidak dijamin selamat dari mereka:

Sindrom Horner - Apabila kelopak mata anda mendapat droopy dan murid anda lebih kecil. Pembedahan lain diperlukan untuk menetapkan ini.

Pendarahan berlebihan - Sekali lagi, yang sangat jarang berlaku, dan doktor biasanya mempunyai ini di bawah kawalan.

Apabila mendapat pembedahan seperti ini, anda pasti akan membangunkan beberapa jenis berpeluh pampasan, bermakna bahawa bahagian-bahagian badan yang lain akan mula berpeluh lebih daripada sebelum pembedahan.

Adakah anda bersedia untuk mula berpeluh di bahagian-bahagian lain dari tubuh anda, hanya untuk menghilangkan peluh berlebihan anda? Dan membayar wang yang banyak untuk itu di atas itu?

Yah, mungkin anda berada. Tetapi saya masih mengesyorkan anda mencuba penawar lain untuk peluh berlebihan pertama. Mereka tidak perlu kos anda apa-apa dan mereka tidak mempunyai apa-apa kesan sampingan. Plus, mereka boleh mempunyai banyak manfaat kesihatan yang lain, manakala pembedahan tidak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar