Menyedut Perfume Natural - Untuk Keamanan dan Kesejahteraan

Menyedut Perfume Natural - Untuk Keamanan dan Kesejahteraan

Penyedutan kualiti udara yang bersih adalah penting untuk kesihatan kita. Kita perlu jumlah besar udara dalam usaha untuk mendapatkan oksigen dan pelbagai unsur halus yang lain kita perlu untuk fungsi cekap otak dan badan.

Faedah tambahan yang diperolehi oleh terhidu aroma minyak pati atau semula jadi yang meyakinkan. Ini termasuk 'tuning dalam' langsung pengaruh atau bantuan untuk menghubungkan kita dengan tenaga semula jadi yang istimewa dan kualiti yang berkaitan dengan pilihan minyak yang akan membantu kita memberi tumpuan fikiran kita sebagai persediaan untuk negeri percutian kami atau meditasi.

Minyak wangi bunga atau tumbuhan sumber adalah kualiti yang paling halus yang disamakan dengan 'jiwa' itu. Minyak yang penting ialah kepekatan bau yang indah dan sifat-sifat semula jadi yang menjadikan ia unik. Ini adalah tenaga halus yang menawarkan kita bantuan menarik kepada meditasi kami. Adat ini adalah perkara baru. Minyak dan aromatik telah digunakan untuk tujuan ini dalam amalan agama dan dalam meditasi swasta sejak zaman purba.

Walaupun minyak wangi moden menawarkan pelbagai yang lebih besar daripada aroma daripada itu daripada sumber tumbuh-tumbuhan tulen yang telah lalu, juzuk kimia mereka tidak sentiasa membuat mereka sesuai untuk penyedutan langsung dan ada yang akan mendatangkan bencana jika mendalam dihidu. Itulah sebabnya ia hanya minyak pati tulen yang dihidu sebagai makanan otak dan bermakna mengangkat kesedaran kita kepada mood kita inginkan dalam amalan meditasi kami.

Churches cenderung untuk mengikuti tradisi lama untuk membakar damar semulajadi yang banyak dan minyak dalam kemenyan ritual mereka. Ia mungkin bahawa kemenyan yang dijual melalui kedai-kedai gereja adalah satu yang boleh dipercayai untuk digunakan untuk majlis keramaian dan digunakan di rumah. Untuk ini campuran asas resin kita boleh menambah beberapa titik kepada arang bercahaya ke mana resin diletakkan. A bekas khas mesti digunakan dan biasanya logam pepejal atau tembaga satu adalah yang terbaik.

Jika anda mahu kaedah yang lebih mudah dan suka menggunakan setanggi, adalah lebih baik untuk membakar kayu cendana tulen dan bukannya campuran aroma colok yang kualitinya diragui yang sering dibentangkan di pasaran. Anda kemudiannya boleh gosok beberapa titik minyak kegemaran anda di kayu sebelum lampu itu dalam rangka untuk mencipta minyak wangi anda sendiri khas.

Walau bagaimanapun, kaedah yang paling mudah sering terbaik. Mengenai penyedutan minyak wangi, penurunan atau dua daripada minyak pati seperti lavender, kemenyan, bunga limau misalnya, boleh diletakkan di atas tisu dan dihidu sebelum anda berbaring untuk berehat, atau dihidu dengan pernafasan yang lebih mendalam anda yang dipraktikkan oleh persediaan untuk meditasi.

Cara lain adalah dengan berhati-hati meletakkan beberapa titik pada tapak tangan dan gosok mereka bersama-sama untuk membenarkan kehangatan untuk melepaskan bau. Jika seseorang memilih kedudukan tegak duduk, iaitu yang tradisional untuk meditasi, minyak yang boleh digunakan di bawah tulang kolar atau ke atas dada. Dengan cara ini, keseronokan maksimum boleh diekstrak dengan setiap nafas. Kemudian, anda akan menikmati pengalaman keseluruhan. Ia akan membawa daya hidup yang lebih besar melalui oksigen meningkat atau prana, keseronokan meningkat minyak wangi itu sendiri dan akan membantu anda mengangkat minda dan semangat anda untuk menikmati masa yang berharga keamanan dan ketenangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar