Meningkatkan General anda kesejahteraan Dengan Astragalus

Meningkatkan General anda kesejahteraan Dengan Astragalus

Jika anda sedang berjuang untuk mengatasi penyakit, atau jika anda hanya mencari tonik kesihatan umum, Astragalus adalah herba untuk anda.

Di China herba ini telah digunakan dalam perubatan tradisional Cina selama berabad-abad, tetapi hanya mula mendapat populariti dalam tahun 1980-an di Amerika Syarikat. Walaupun ia adalah tumbuhan lemah mencari, ia sebenarnya sangat tahan lasak, dengan wangi, bunga kuning pucat. Akar terutamanya digunakan untuk ubat-ubat herba kerana ia mengandungi bahan-bahan yang meningkatkan kesihatan umum anda.

Astragalus adalah disyorkan untuk meningkatkan daya tahan anda untuk penyakit dan akan meningkatkan stamina anda untuk mempromosikan am anda kesejahteraan. Ini tambahan herba juga akan meningkatkan daya tahan badan untuk tekanan kerana ia merupakan adaptogen, yang merupakan bahan yang meningkatkan keupayaan badan anda untuk menyesuaikan diri dengan tekanan.

Rawatan herba akan menghalang virus daripada bertapak dalam sistem pernafasan jika anda bermula dengan rawatan di bermulanya gejala pertama. Jika anda jatuh sakit, tempoh penyakit ini akan dipendekkan dan keterukan gejala-gejala akan berkurangan.

Ini ubat herba membantu untuk membina semula sistem imun orang yang sedang menjalani kemoterapi atau radiasi rawatan untuk kanser. Kajian telah menunjukkan bahawa herba ini juga melindungi sumsum tulang dari kerosakan akibat rawatan kanser konvensional.

Satu kajian yang menarik di Amerika Syarikat mendedahkan bahawa jika diambil dalam tempoh 36 jam selepas serangan jantung, Astragalus boleh mempertingkatkan fungsi ventrikel kiri jantung, dengan itu memastikan bahawa darah yang kaya dengan oksigen dipam melalui badan.

Herba ini amat popular kerana ia boleh digunakan dengan mana-mana perubatan konvensional dan juga ubat-ubatan herba yang lain, tanpa mengganggu tindakan mereka.

Sila dapatkan nasihat doktor anda sebelum menggunakan mana-mana ubat-ubatan herba, anda perlu berada di bawah jagaan mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar