Penyembuhan berpeluh Bahu Dengan iontophoresis

Penyembuhan berpeluh Bahu Dengan iontophoresis

Ramai orang yang mengalami tangan berpeluh tidak sedar bahawa mereka mengalami keadaan didokumenkan. Keadaan yang hiperhidrosis. Oleh kerana ramai orang tidak tahu bahawa berpeluh tangan mereka adalah tidak normal mereka tidak melihat ke dalam ubat. Ramai orang hanya berfikir bahawa mereka adalah malang yang tangan mereka berpeluh lebih daripada biasa.

Sebagai orang belajar tentang hiperhidrosis mereka mendapat terharu dengan penawar yang berbeza yang di luar sana. Sebahagian besar daripada kita tidak mahu mempunyai penyelesaian yang berbeza dalam kes seperti ini. Orang hanya mahu satu penyelesaian yang akan menjaga masalah ini. Dengan hiperhidrosis mereka menghadapi pilihan yang berbeza. Kebanyakan akan mengetahui tentang Botox, pembedahan ETS dan antiperspirants pertama. Setiap seorang daripada penyelesaian ini mempunyai risiko yang berbeza berbanding ganjaran. Juga tiada seorang pun daripada pilihan ini mudah di dompet.

Dengan lebih banyak penyelidikan sedikit anda boleh menghadapi iontophoresis. Doktor telah menggunakan ubat ini untuk tahun sekarang tetapi atas sebab tertentu ia telah berlanjutan pembakar belakang. Salah satu isu dengan iontophoresis adalah kos peranti. Sekarang ada cara untuk mendapatkan sekitar ini tetapi kita akan kembali kepada ini.

Bagaimana iontophoresis penawar tangan berpeluh adalah dengan menggunakan arus elektrik yang lemah melalui halangan air. Setiap peranti berjalan semasa di dalam air anda meletakkan tangan anda dalam. Liang di tangan anda bertindak balas terhadap semasa di dalam air dan dalam masa seminggu anda akan mula melihat keputusan. Tiada kesan sampingan yang nyata. Anda mungkin mempunyai pengeringan kecil dalam tangan pada mulanya tetapi losyen boleh menyelesaikan masalah ini. Selepas rawatan awal anda anda hanya akan memerlukan pelan penyelenggaraan untuk menjaga tangan anda daripada berpeluh.

Anda boleh dengan mudah kini membina peranti iontophoresis anda sendiri. Hal ini dapat menjimatkan beribu-ribu dolar dan mendapat keputusan yang sama sebagai satu unit yang lebih mahal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar