Untuk Penyembuhan UTI Anda Mungkin Perlu Membuang Away Antibiotik Anda?

Untuk Penyembuhan UTI Anda Mungkin Perlu Membuang Away Antibiotik Anda?

Untuk mengubati UTI a, anda mungkin perlu berhenti mengambil antibiotik! Apa?

Beribu-ribu pesakit jangkitan saluran kencing menyembuhkan jangkitan mereka dengan cara yang paling luar biasa ... dengan tidak mengambil antibiotik mereka. Daripada rawatan tradisional, ramai pesakit menggunakan ubat kesihatan semula jadi yang ringkas untuk merawat jangkitan degil mereka. Mengapa?

Kajian menunjukkan bahawa kira-kira 1 dalam 4 UTI pesakit yang menggunakan antibiotik akan mengulangi pesakit dalam masa setahun selepas rawatan. Malangnya, antibiotik masih rawatan doktor terbaik. Walau bagaimanapun, rawatan alternatif menjadi lebih dan lebih popular sebagai penyelidikan mula menunjukkan kesahihan mereka.

Untuk Penyembuhan UTI dengan Natural Health

Jika anda tidak tahu apa yang kesihatan semula jadi, ia adalah mudah! Kesihatan semula jadi adalah semata-mata membolehkan badan anda untuk menyembuhkan dirinya dengan memberi apa yang diperlukan untuk bekerja dengan cekap. Sebagai contoh, minum air yang banyak adalah cara yang baik untuk menjaga saluran kencing anda dan pundi kencing mansuhkan.

Walaupun mudah, air memberikan anda langkah pertama untuk rawatan dan pencegahan jangkitan saluran kencing. Mujurlah, terdapat banyak ubat semula jadi lain dan rawatan alternatif anda boleh cuba.

Berikut adalah beberapa cara mudah untuk merawat dan juga mencegah UTI anda dari yang pernah kembali.

Menyembuhkan UTI dengan Tips ini

1. tanpa gula jus cranberry atau kranberi tablet adalah ubat yang baik yang semakin popular. Adalah dipercayai bahawa ubat ini berfungsi dengan mewujudkan persekitaran berasid untuk bakteria dalam saluran kencing. Ia juga telah menunjukkan bahawa cranberry mengandungi kompaun khas yang tidak membenarkan bakteria untuk mematuhi dinding pundi kencing ini.

2. Vitamin C juga penting kerana ia akan meningkatkan imuniti anda untuk membantu melawan jangkitan. Anda perlu menambah sekurang-kurangnya 3000 mg setiap hari.

3. lozenges zink membantu untuk membolehkan badan anda untuk menggunakan vitamin C. Oleh kerana vitamin C adalah asid larut air, banyak ia akan di mansuhkan di dalam air kencing anda. Zink membantu tubuh menyerap vitamin dan menggunakannya untuk melawan jangkitan.

4. Makan 7 hidangan serat larut air adalah sangat penting kerana mineral, vitamin dan keupayaan untuk gentian untuk mengepam badan anda. Buah-buahan dan sayur-sayuran yang sarat dengan serat larut dalam air.

5. Asparagus dan bawang putih juga telah terbukti berkesan untuk mengubati jangkitan saluran kencing. Menambahkan sederhana adalah disyorkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar